Εγγλέζος στα περίχωρα της Κύπρου το καλοκαίρι του 2021


Εγγλέζος στα περίχωρα της Κύπρου το καλοκαίρι του 2021


Ποιοί είναι αυτοί που με κυτάζουν;

Τι τους έκανα;

Όλοι τους νέοι, λαμπροί,

λες και τους καθάρισαν με συρμάτινη βούρτσα

σαν τα μάρμαρα του κυρίου Έλγιν.


Μήπως δεν έχουν τίποτες άλλο στο νου τους

πάρεξ τα μάρμαρα του Έλγιν;


Τους βρίσκεις στο όρος Τρούντος, στις στροφές των δρόμων

εκεί που τα αυτοκίνητά μας κόβουν ταχύτητα

μας τρομοκρατούν, σε μιαν αιώνια ενέδρα.


Ποιός είχε τόση δύναμη κι άντεξε

να γεμίσει την Κύπρο με τόσα μάρμαρα;


Ένας-ένας, κάποτε δυο και τρεις

στις πλατείες, σ' όλα τα χωριά.


Ουδέποτε θα γίνει.

Πάντως, στο ορατό μέλλον δεν θα γίνει.

Ίσως γίνει, με τις κατάλληλες συνθήκες


να καταλάβω.

Διότι, τους συναντώ παντού,

στη Λίμασολ, στη Κίρνε.

Μου χαλούν τις διακοπές μου.


Ποιοί νομίζουν πως μπορούν

να μου στερούν το δικαίωμα της δικής μου διάθεσης;

Να μου στερούν τον εαυτό μου;


3 Σεπ 2021


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια

Τελευταία δημοσίευση