Ο Βελόπουλος και τα ειλατήρια

ΒΡΕΘΗΚΕ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΕΞΗ: ΕΙΛΑΤΗΡΙΟ !!

Όοχιιι!! ρε γμτ μου....!!

Εδώ το είχε, ακόμα λίγο και θα τα κατάφερνε ο Βελόπουλος. Αλλά να... έσπασε ο διάολος το πόδι του.... και στο τσάαακκ!! φάνηκε πάλι πόσο αγράμματος είναι (ο Βελόπουλος, όχι ο διάολος).




Παιδί μου Βελόπουλε, δεν λέγεται ειλατήριο. Δεν έχει, παιδί μου, τέτοια λέξη.

Λέγεται: ειλητάριο. Δώσε προσοχή : ειλητάριο.

Κανονικά Ελληνικά είναι. Είναι από το ρήμα ελίσσω. Όπως το ελικόπτερο. Ειλητάριο είναι το φύλλο παπύρου που είναι τυλιγμένο σε ρολό. Είναι αυτό που βλέπουμε να κρατάν οι αγίοι στις εικόνες και στις τοιχογραφίες.

Σε ωραία Ελληνικά, οι πάπυροι της Νεκράς Θαλάσσης λέγονται τα ειλητάρια της Νεκράς Θαλάσσης.

Θα μου πεις, «Και που να θυμάμαι εγώ πως είναι οι άγιοι στις εικόνες;» Εμμ... εκεί είναι που την πατάς. Άμα είσαι αγράμματος και αγιέμπορας, ε, θα φανεί.

Βελόπουλε, για δοκίμασε. Αυτή η κειραλειφή.... αφού δεν κάνει κάτι για την φαλάκρα... Για την κεφαλή σε περίπτωση που ειναι ολοστρόγγυλη σαν βοδιού, μήπως; δεν μπορεί, κάτι θα θεραπεύει αυτή η κειραλειφή.

-.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια

Τελευταία δημοσίευση