Φρούτα της μοδός

Ὁ Μαϊος μας ἔφτασε
ἐμπρός βήμα ταχύ
να τον προϋπαντήσουμε
παιδιά στην ἐξοχή.
Καλοκαιράκι ἒρχεται
ἡ θάλασσα, τα μπάνια.
Τα φρούτα ὡριμάζουνε
ὡριμάζουν οἱ ἐλιές.
Χόρτα βλαστούν, ξεραίνονται,
κάλπες και βουλευτές.
Το εἴδε κι ἔνα κλεφτόπουλο
κάτω ἀπό το ραδίκι.
Αὐτό δεν εἴναι μάλαμα,
αὐτό δεν εἴν' ἀσήμι,
αὐτό 'ναι κοπελιάς βυζί
πατρίδος ἡ ἐλπίδα.
Αὐτό ΄ναι ὑποψήφιου
μπαρούφα ἀεράτη.


Πολιτική και... μόδα
13-04-11
Την ευκαιρία να ενημερωθεί για τις τάσεις του καλοκαιριού στη μόδα θα έχει η πρόεδρος της ΚΥ.ΠΡΟ.Σ. Θέκλα Πετρίδου, ανταποκρινόμενη στην πρόσκληση που έλαβε από το κατάστημα Linea Marina, και από την κυρία Μαρίνα Παπαδοπούλου προσωπικά. Η επίδειξη θα γίνει στο κατάστημα που βρίσκεται στην οδό Ήρας στη Λευκωσία την Τετάρτη 13 Απριλίου στις 3μ.μ.
http://www.theklapetridou.com/news/25


Προβλήματα στο γάμο
05-03-08
Αγαπητή κ. Θέκλα, εδώ και πολύ καιρό ήθελα να σας γράψω. Είμαι μια τακτική θα έλεγα, αναγνώστρια. Διαβάζω με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τα γράμματα που αναφέρονται σε προβλήματα γάμου, επειδή κι εγώ περνώ παρόμοια. Ο σύζυγός μου κι εγώ είμαστε μαζί 10 χρόνια, όμως τώρα τελευταίως δεν τα πηγαίνουμε καλά. Λείπει πολλές ώρες από το σπίτι, δεν μου λέει που πάει και όταν τον ρωτώ γίνεται καυγάς. Λέει πως τον πιέζω. Τι νομίζετε; Με απατά; Όταν τον ρώτησα προχθές μου είπε πως είμαι τρελή και βλέπω πολλά έργα. Δεν ήταν όμως έτσι η ζωή μας παλιά. Ήμασταν ερωτευμένοι. Παντρευτήκαμε από έρωτα. Γιατί μας συμβαίνει αυτό; Με απατά ο σύζυγός μου ή εγώ όντως είμαι υπερβολική; Περιμένω με αγωνία την απάντηση σας!!

Φίλη μου, τι να σου πω; Μόνο αυτός ξέρει αν σε απατά κι εσύ μέσα βαθιά στην καρδιά σου. Δεν μου γράφεις πολλές πληροφορίες για τη σχέση σας. Μόνο για το συγκεκριμένο θέμα, το οποίο δεν αρχίζει από μόνο του ποτέ. Πάντα έχει ρίζες στο παρελθόν και στην πορεία και εξέλιξη τόσο της σχέσης όσο και του καθενός από εσάς ξεχωριστά.
Από αυτά που μου γράφεις είναι πολύ πιθανόν να σε απατά. Μπορεί όμως κι από την άλλη να περνά μια φάση αντίδρασης στη ζωή του ... ...

http://www.theklapetridou.com/grammata/1

-.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια

Τελευταία δημοσίευση