Αυτοί τους οποίους νοιάστηκε ο Κιζίλγιουρεκ επειδή ....έμειναν απένταροι, δεν είναι ....ξένοι εργάτες στα κατεχόμενα. Στη πραγματικότητα, είναι έποικοι.
Θυμούμαι πως πριν αρκετά χρόνια, και ο Κληρίδης είχε πει πως στα κατεχόμενα δεν είναι έποικοι μα μετανάστες. Αν σωστά θυμούμαι, είχε πει πως έτσι τους βλέπουν ...οι άλλες χώρες, και κατά την άποψη του εμείς ....πρέπει να προσκυνούμε ό,τι πουν.
Στη δεκαετία του 1980, στην Ελλάδα, είχε γράψει τα ίδια και μια τροτσκιστική μικρομπροσουρίτσα, κατά Σάββα Παύλου. Ο Οργανισμός Συγκοινωνιών Ελλάδος, κάπως έτσι λεγόταν.
Ο Κιζίλγιουρεκ κάνει τους συγκεκριμένους χαρακτηρισμούς, για ψυχολογία, για ενσυναίσθηση κλπ, επειδή ανήκει σε μια κοινωνική ομάδα που κολυμπά μέσα στην αυταρέσκεια και τρέφει ρατσιστικά αισθήματα ανωτερότητας από τον λαό. Η ομάδα αυτή θέλουν να παρουσιάζονται ....σαν διανοούμενοι.
Ο Κιζίλγιουρεκ είναι καθηγητής στο πανεπιστήμιο, ωφελημένος από μια λανθασμένη και επικίνδυνη αντίληψη των σχέσεων μας με τη τουρκοκυπριακή μειονότητα. Μιαν αντίληψη που, ανάμεσα σε άλλα, συγχωρεί σ' έναν καθηγητή να είναι καθηγητής έστω κι αν δεν ξέρει καλά Ελληνικά. Ε, μα τι να λέμε, αφού του συγχωρούν να υποστηρίζει τη διχοτόμηση και τη τουρκοποίηση. Είναι λοιπόν πολύ αμφίβολο αν ο Κιζίλγιουρεκ ξέρει τόσα πολλά Ελληνικά, ώστε να ξέρει και τη λέξη ενσυναίσθηση. Αλλά προφανώς τον βοήθησε ο μεταφραστής και επιμελητής των γραπτών του.
Στο πιο κάτω άρθρο, ο δημοσιογράφος Άριστος Μιχαηλίδης αναφέρει πολλά μηνύματα συμπαράστασης, τα οποία έλαβε μετά που ο Κιζίλγιουρεκ απάντησε στη κριτική του Αριστου Μιχαηλίδη με χαρακτηρισμούς για ψυχολογία, έλλειψη ενσυναίσθησης κλπ.
Ο ιός του Κιζίλγιουρεκ και η πολιτική ηθική
Άριστος Μιχαηλίδης
εφημερίδα «Φιλελεύθερος», 25 Απριλίου 2020
η φωτογραφική σύνθεση είναι παρμένη από την εφημερίδα «Φιλελεύθερος»
26 Απρ 2020
-.
0 Σχόλια